چشم عسلی خواستم پرنده ات باشم
خشک آباد
خشک آباد همینجاست بیا !
پنج شنبه 14 دی 1391برچسب:, :: 16:2 :: نويسنده : عبداله سلامت

جاده ی اشک

اشک ندارم !

من هم در این دنیا یه آرزو دارم

اون دور دورا

جایی که خورشید و بیدار می کنن

جایی که شبش مهتاب عروسی می کنه

چشم عسلی

خواستم پرنده ات باشم !

توی باغ مهربونیات

برگ درخت و حس کنم

به شاخه ها نزدیک باشم

گل لبخند و سلام و بو کنم

خونه ای زیر بارون داشته باشم !

چشم عسلی ، چشات قشنگ

آشیون من دستای مهربون توست

هر وقت که من شکستم

بال هاتو قرض بده به من

پر بزنم ، بیگانه شم

از شاخه های بی کسی

چشم عسلی ، خواستم پرنده ات باشم ...!

 

سروده ی عبداله سلامت


نظرات شما عزیزان:

KiMiYa
ساعت0:31---12 بهمن 1391
بیا یڪ شب جاهایماלּـ را عوضــــ ڪنیــم





مـלּـ معشوقــﮧ مـےشومــــ





و تو عاشــــق باشــــ





مـלּـ خیانــت مـےڪنــم و تــو فراموش ڪـלּـ





ωــختــــﮧ نــﮧ؟

+++++++++++++++++++++

سلام چرا ديگه سرنميزنين؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خانم حیدری
ساعت20:53---30 دی 1391
شعرهای شما خیلی جالب واز روی احساس بیان شده است.
آینده ی خوبی برای شعرگفتن، دارید.

موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 127
بازدید کل : 77434
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1



کدهای جاوا اسکریپت